21 abril 2009

2Mvks para ver, 2Mvks para ler


2Mvks para ver, 2Mvks para ler



Ou o que é o mesmo: 2000 vacas para ver, 2000 vacas para ler.
Na próxima sexta-feira, 24 de Abril, inauguramos a exposiçom "poesia para Ver/poesia para Ler", na Galeria "DOSMILVACAS.arte", de Ponferrada, sala de exposiçons e actividades que é um foco de vitalidade e cultura graças ao bom fazer e capacidade(s) da sua direitora, Reme Remedios.
Depois de ter passado por Cabanas Raras, por Salvaterra, por Ponte Areas, por Compostela, por Trasancos, novamente por Cabanas Raras,... agora é Ponferrada onde estarám pendurados estes cartazes, estes poemas.
O 24 inauguraremos com petiscos, vinho, licor café e música. E cara os primeiros dias de Maio, contamos com poder organizar um micro-macro recital de poesia, do que já informaremos mais adiante.
Quem queira, quem poida, estar esse dia em Ponferrada, já sabe onde me pode atopar. A entrada, com certeza, é livre e de balde. Mais que livre, ilimitada.
O projecto sigue a medrar, ainda que agora, com os cámbios laborais e vitais que estamos a viver, caminha mais a modo. Como sempre, agradeceremos a difusom desta informaçom entre os vossos contactos, amizades, conhecid@s e vizinhanças várias. Muito obrigado.

Ovnis e Isoglossas

http://ovniseisoglossas.agal-gz.org

(Texto íntegro del poeta)

Sem comentários: